Sometimes , people come to our life and we know that there were meant to be there . They serve , teach a lesson and help to figure out who are we and who we want to become . We'll never know that who these people . Sometimes , the things will happen to us when we'r in horrible , painful , unfair but in reflection ? We'll realize that without those obstacles we'll never have realized out potential , strenght and power of heart . Everyhting happens for a reason . Nothing happens by chance or by means of good or bad luck . Illness , injury , love , lose moment or true greatness and sheer stupidity all occur to test us . Wihout these small test , life would be like a smooth paved , straight , flat road to nowhere . The people who we meet are the one who create who we are . And probably the most important ones is if someone hurts , betrays , breaks our heart , just forgive them . because they have helped we to learn about trust and of being cautious to whom you open your heart :)



Tuesday 31 July 2012

GO DIE

  Lately aku asyik nak marah jee . Taktahu kenapa :/ Emm . Semua serba tak kena lah . Hati aku kotor kot -_- Emm . Perangau orang sekeliling aku nie menyakitkan hati . Especially my friend . Si Capital N nie . Aku dah banyak sabar weiyh dengan dia . Sumpah . Since form 3 , first day aku jejak sekolah tu lagi aku tak pernah suka dia . Tahu kenapa ? Sebab dia jugak . Memang menyakitkan hatiiii .  Busyybody hal orang num 1 . Haish sabar Riry .

  Emm . Aku tak kata aku perfect . Tapi seriously . Aku jaga perasaan dia weih . Sampai aku dah fed up . Since form 3 untill now , aku banyak diam  . Aku telan semua yang aku rasa . Aku tak pernah lepaskan sikit pun kat dia . Tapi entah la . Baru sekarang aku rasa fed up gila BABI la dengan dia tu . Dia nak marah marah aku ikut suka hati nenek dia je . Dia nak betul je . Semua dia la . Macam dia perfect sangat .

  3 tahun babe aku sama kelas dengan dia . 3 tahun tu pun dah cukup la aku boleh nilai dia macam mana . Dia sorang je classmates aku yang aku rasa memang ........ Err . Sometimes aku kesian dengan dia . Seriously , paling paling pun aku buat just perly dia je . Tu kalau aku tak tahan sangat la . Perly je weih .

  Sometimes  pelik do -_- Dia tak pernah nak fikir perasaan aku . Aku rasa macam bodoh sangat sangat sebab asyik fikir and jaga hati dia tu . Tapi dia ? Hmm . Kenapa la aku baru rasa sekarang eyh . Kenapa tak dari dulu je . Kenapa aku bodoh sangat nak sabar dengan orang macam tu . Tapi bukan dengan aku sorang je dia macam tu . Perangai dia memang macam tu . Dengan semua orang pun dia macam tu lah .

  Haa got another problem . Capital S . Kiteorang rapat la . Seriously . Macam adik beradik dah . Tapi now tiba tiba dia berubah . Dia jadi dingin dengan aku , farah and izat ( my bff ) Before this we guyz rapat gila . Pergi mana mana mesti berempat . Tapi now ? Hmm .

  Kalau ada salah , CAKAP . Now kau rapat dengan Capital N . Padahal si Capital N tu laa yang kau selalu kutuk , benci dia bagai bagai la . Now asal dah berubah ? Aku sayang kawan kawan aku weh . Kalau ye pun kiteorang ada salah , CAKAP . Jangan buat kiteorang macam  orang bodoh terhegeh hegeh nak layan kau la perempuan . Btw , tak heran :) Hilang kau , cari lain . Dari kawan dengan orang macam kau nie , buat menyakitkan hati sepanjang hidup , baik cari kawan yang boleh jadi kawan :) Bukan lawan !